Kategorie
Perfumy

Hugo Boss, marka eleganckiego stylu

perfumy Hugo Boss Alive
Designerski dom z lat 20. XX wieku, Hugo Boss, synonim doskonale skrojonych garniturów, wytyczył drogę do nadania subtelnym zapachom modnego akcentu.
A jego historia zaczęła się od zaledwie sześciu maszyn do szycia… Znasz nazwę, znasz markę. Całkiem prawdopodobne, że pożądałeś też ich ubrań. Ale czy znasz historię tej legendarnej nazwy w krawiectwie…? Cóż, niemiecki projektant Hugo Ferdinand Boss założył swoją fabrykę odzieży w 1924 roku, dziedzicząc rodzinny sklep z bielizną po swoich rodzicach, Heinrichu Boss i jego żonie Luise, w szwabskim mieście Metzingen. Zatrudniał od 20 do 30 szwaczek, najpierw ręcznie szyjąc odzież, od koszul po tradycyjne południowoniemieckie marynarki lodenowe.

Kiedy wielki kryzys uderzył w Niemcy, przemysł tekstylny mocno ucierpiał, produkcja odzieży znacznie spadła, podczas gdy produkcja mundurów i odzieży roboczej odpowiednio wzrosła, narzucona przez narodowosocjalistyczne kierownictwo kraju wraz z nadejściem drugiej wojny światowej. Pozostając tylko z sześcioma maszynami do szycia i zredukowanym personelem, fabryka przetrwała, produkując mundury wraz z innymi ubraniami. Rzeczywiście, wiele fabryk odzieży zostało zaangażowanych w ten wysiłek. Była krawcowa Edith Poller wspomina, że ​​„Kiedy zaczęły napływać duże zamówienia, z ulgą zakręciło im się w głowie”.

Po wojnie produkcja odzieży znacznie się rozwinęła pod kierunkiem Eugena Holy, zięcia Hugo Ferdinanda Bossa. Pierwsze zamówienia na garnitury męskie otrzymano w latach 50. XX wieku, a liczba pracowników wynosiła 128 osób. Ale dopiero w latach 70. marka Boss, jaką znamy obecnie, powstała z nowym zapotrzebowaniem na modę męską i rosnącą popularnością stylowych garniturów. Hugo Boss podjął się również sponsorowania kierowców Formuły 1, a następnie dodał do swojego programu marketingowego wydarzenia golfowe i tenisowe. Pomogło to zwiększyć jego globalny profil i jednocześnie wypromować elegancki i gustowny styl życia, do którego aspirowała świadomość mody.

Pierwszy flirt między Hugo Bossem a perfumami miał miejsce w 1954 roku. Ale to w latach 80. Boss poważnie rozszerzył swoją ofertę o oszałamiającą kolekcję designerskich zapachów. Początkowo dla tych stylowych mężczyzn, którzy teraz potrzebowali charakterystycznego aromatu, aby uzupełnić ich ogólną estetykę. Pierwszy współczesny zapach został wydany w 1985 roku, Hugo Boss Cologne dla mężczyzn, zwany po prostu Boss No 1.

perfumy Hugo Boss Bottled

Ogromny sukces spowodował, że w połowie lat 80. i na początku lat 90. pojawiło się kilka innych męskich perfum, ale kobiety musiały czekać do 1997 r., aby dostać w swoje ręce (i nosy) Hugo Woman. To była kompozycja, na którą warto było czekać. Ciepły, owocowy zapach przywołujący na myśl nowoczesne, niezależne kobiety, które nie bały się dyktować własnych zasad – koncept, do którego wciąż odwołuje się dom.

Louise Turner z Givaudan to geniusz perfumiarstwa stojący za Boss The Scent for Her, który w międzyczasie tak pięknie uwydatnił kobiecy skład. Jej sztuczka węchowa polegała na stworzeniu nut mandarynki i słynnego zwierzęcego kwiatu osmantusa, wybranych do wzbogacenia absolutu kakao i prażonej tonki w bazie. Powstał aromat stworzony do „badania uwodzenia w erze cyfrowej”.

Reputację, jaką marka cieszy się od zawsze, zdobyła mocą zapachowego stylu. W 2019 roku Hugo Boss The Scent i Boss Bottled United podzielili się pożądaną nagrodą Fragrance Foundation za najlepszą kampanię w nowych mediach. Przełomową dla marki i po raz pierwszy przyznaną. Od skromnych początków po wiodący na świecie dom mody i perfumy, zawsze z ręką na pulsie, Hugo Boss gwarantuje, że ​​Twoja garderoba będzie zawsze dobrze zaopatrzona w styl.

Dodaj komentarz