Kategorie
Perfumy

Perfumy Versace Bright Crystal: przetrwały próbę czasu

Versace Bright Crystal
Niewiele perfum tak uosabia kobietę Versace, jak perfumy Versace Bright Crystal. Ta wibrująca i świeża woda toaletowa została zaprojektowana, aby uczcić cechy, które Donatella Versace podziwia u kobiet: siłę, pewność siebie i kobiecość.

Perfumy Versace Bright Crystal

Perfumy Versace Bright Crystal są uważane za jedne z najlepszych perfum Versace i nie bez powodu: owocowo-kwiatowo-piżmowy zapach jest idealny na każdą okazję i przetrwał próbę czasu. Te popularne perfumy, stworzone przez Donatellę wraz z perfumiarzem Alberto Morillasem w 2006 roku, zyskały popularność na całym świecie dzięki swojemu wyrazistemu aromatowi.

Inspiracją dla perfum Versace Bright Crystal był ulubiony kwiatowy bukiet Donatelli, a energetyczny zapach pozostawia wrażenie świeżo zebranych kwiatów o zroszonych płatkach i rześkich zielonych liściach. Wystarczy jeden spritz i jasne jest, dlaczego kobiety uwielbiają nosić te perfumy, a mężczyźni uwielbiają je wąchać.

Powabna mieszanka nut głowy Versace Bright Crystal obejmuje mrożone yuzu, nutę cytrusową i granat. Nuta serca otwiera się uspokajającymi kwiatami piwonii, kwiatu lotosu i magnolii i jest ocieplona bazą z piżma, mahoniu i bursztynu.

Świetlista butelka z kryształową nakrętką stwarza wrażenie klejnotu emanującego światłem i obiecuje rozjaśnić Twoje życie. Donatella stworzyła te zmysłowe różowe perfumy z myślą o kobiecie Versace, silnej kobiecie, która ma siłę sięgać po to, czego chce.

Zrozumienie zniewalającej wyjątkowości tego popularnego, ale niekonwencjonalnego zapachu zaczyna się od docenienia charakterystycznej ponadczasowości, która uosabia Donatella Versace…

Modny początek

Historia Donatelli zaczyna się 2 maja 1955 roku w Reggio di Calabria, na czubku włoskiego buta, gdzie się urodziła. Jej bracia Santo i Gianni mieli 10 i 8 lat, a rodzina ją uwielbiała, ponieważ trzy lata wcześniej tragicznie stracili najstarszą córkę Tinę (12 l.).

Moda od początku odgrywała znaczącą rolę. Kiedy była niemowlęciem, mama Donatelli, krawcowa, pozwalała jej bawić się koszem z materiałami, kiedy pracowała. Gianni, już zapowiadający się jako młody projektant mody, szybko zatrudnił ją jako swoją muzę i manekina. Jej więź z nim była natychmiastowa, a ona stała się jego lalką do przebierania i najlepszą przyjaciółką.

Donatella odkryła swoje charakterystyczne platynowe blond włosy w wieku 11 lat, zachęcona przez Gianniego i jego miłość do blond włoskiej piosenkarki pop Patty Bravo. W tym czasie zaczął zabierać ją na dyskoteki (ku dezaprobacie jej matki), a Gianni zadbał o to, by była najlepiej ubraną dziewczyną w klubie. Donatella to uwielbiała i nadal opisuje to jako najlepszy czas w swoim życiu.

Versace jasne kryształowe perfumy – narodziny marki

Donatella opuściła dom, aby studiować języki i literaturę we Florencji, ale wkrótce wróciła do Mediolanu u boku Gianniego. Wiedziała, że ​​chce pracować w modzie i nie mogła myśleć o niczym innym.

W 1978 roku Gianni wprowadził na rynek markę Versace, z Donatellą jako wiceprezesem i Santo jako dyrektorem generalnym. Od samego początku marka była ucieleśnieniem włoskiego bogactwa z natychmiast rozpoznawalną estetyką, wyróżniającą się logo Medusa, żywymi kolorami, efektownymi nadrukami i odważnymi sylwetkami.

Marka szybko nabrała rozpędu, łącząc włoski luksus z popkulturą i celebrytami. Versace jako pierwszy wykorzystał aktorki i gwiazdy rocka w kampaniach reklamowych, a marce przypisuje się stworzenie fenomenu supermodelki, tworząc gwiazdy Lindy Evangelista, Christy Turlington i Naomi Campbell.

Versace zwrócił na siebie uwagę, ubierając gwiazdy rocka i przyjaciół celebrytów, takich jak Madonna, Cher i Elton John, podczas gdy stylowe, czasem proaktywne suknie Gianniego dla księżnej Diany przyciągnęły uwagę mediów na całym świecie.

Marka oferowała odświeżający kontrast z tym, co było dostępne w tamtym czasie i zrewolucjonizowała branżę modową, robiąc różne rzeczy. Uwodzicielski styl Gianniego był energiczny i zabawny, wykorzystując wiele elementów, od koronki i skóry po metalowe ćwieki i kryształy, w tej samej sukience.

Podnosić części

Po tragicznej śmierci Gianniego w lipcu 1997 roku dyrektorem artystycznym została pogrążona w smutku Donatella, podczas gdy Santo pozostał na stanowisku dyrektora generalnego. Donatella była załamana i z trudem udźwignęła ciężar twórczej spuścizny swojego brata. Nie spodziewała się, że będzie pełnić tak widoczną rolę w firmie i czuła presję przyszłego sukcesu Versace spoczywającą na jej barkach.

Początkowo miała trudności z zastąpieniem udanego brata, ale czuła, że ​​jest mu winna kontynuowanie tego, co zaczął. Poprzez wzloty i upadki zaczęła zdawać sobie sprawę, że porażka była tylko częścią procesu, a wyzwaniem jest podniesienie się. Dla Donatelli za każdym razem, gdy to robiła, czuła się silniejsza niż wcześniej.

Powstanie Donatelli

W drugiej połowie dekady od przejęcia władzy po Gianni Donatella zaczęła odnajdywać swój głos. Zdała sobie sprawę, że jakaś jej część zawsze odgrywała kluczową rolę w sukcesie Versace. Była doradcą Gianniego, którego słuchał. Po raz pierwszy zrozumiała, że ​​Versace był wyrazem wyjątkowego dialogu między nimi, dialogu, który mogła kontynuować.

Po latach złamanego serca w końcu znalazła siłę, by odkryć projekty swojego brata i zaczęła celebrować jego spuściznę, dodając własne, nowoczesne podejście. Przywróciła jego kultowe grafiki z przeszłości, na swój własny, charakterystyczny sposób i stworzyła nowe.

Dwadzieścia lat po śmierci Gianniego Donatella oddała mu hołd swoją kolekcją z 2017 roku, w której znalazły się jego oryginalne supermodelki w sukienkach z płynnej metalowej siateczki, czerpiąc inspirację z jego kolekcji na jesień-zimę z 1994 roku. Silna energia współpracy między dwojgiem rodzeństwa była nadal widoczna po wszystkich latach.

Poza modą

Donatella wykracza poza trendy, które według wielu napędzają branżę modową. Dla niej chodzi o wykorzystanie pierwotnych, bardziej fundamentalnych uczuć kobiet, dla których projektuje. Uważa, że ​​modą napędzają obsesje kobiet i ich potrzeba dobrego samopoczucia i bycia zauważonym. To właśnie ta wiedza, przełożona na piękne ubrania, nadaje Versace jej współczesną moc.

Dla Donatelli nie chodzi już o przełamywanie modowych barier, ale o wzbudzanie zaufania poprzez jej kolekcje. Jednym z jej największych wkładów w Versace było nadanie jej przewagi kobiecej siły. Koncentruje się na dopasowaniu, mając na celu to, że kiedy kobieta założy Versace, od razu poczuje się lepiej. Pozytywny wizerunek ciała to jeden z ważnych sposobów, w jaki chce wzmocnić pozycję kobiet i uważa, że ​​niezależnie od tego, czy nosisz mały, czy bardzo duży rozmiar, dopasowanie powinno być niesamowite.

Kultowe chwile

Versace jest synonimem kultowych wybiegów i czerwonych dywanów, a przez cały czas swojego istnienia Versace był uwieczniony w kulturze popularnej.

Niewiele sukienek przykuwało wzrok tak, jak czarna sukienka z agrafką, którą w 1994 roku nosiła Elizabeth Hurley, określana w mediach jako „ta sukienka”. Versace zyskał natychmiastowe międzynarodowe uznanie, a kariera modelki Hurley została rozpoczęta. W ankiecie przeprowadzonej w 2008 roku przez Daily Telegraph sukienka została uznana za najbardziej kultową sukienkę wszechczasów.

W 2000 roku zielona, ​​jedwabna szyfonowa sukienka zaprojektowana przez Donatellę i noszona przez Jennifer Lopez na rozdaniu nagród Grammy zmieniła historię internetu. Suknia, znana obecnie jako „sukienka dżungli” dzięki nadrukowi w kształcie palmy, zyskała niewiarygodną uwagę mediów i doprowadziła do bezprecedensowej liczby wyszukiwań w Google, aby zobaczyć zdjęcie.

Według Erica Schmidta, ówczesnego dyrektora generalnego Google, było to najpopularniejsze zapytanie, jakie kiedykolwiek widzieli, a obraz został pobrany ponad 600 000 razy w ciągu zaledwie 24 godzin. Google zdał sobie sprawę, że ludzie szukali czegoś więcej niż wyszukiwania tekstowego wkrótce po narodzinach wyszukiwarki grafiki Google. Fakt, że sukienka była motywacją do stworzenia jednej z najpopularniejszych funkcji Google, nadal jest najważniejszym wydarzeniem branży modowej.

Jungle Dress ponownie trafiła na pierwsze strony gazet w 2019 roku, kiedy Lopez założyła odświeżoną wersję tego samego nadruku dłoni na wybiegu Versace w Mediolanie.

W 2015 roku Donatella zmieniła status quo między konkurencyjnymi markami, kiedy pojawiła się w kampanii reklamowej Givenchy. Nieczęsto zdarza się, że jeden projektant pojawia się w kampanii innego, a to jasno pokazało, że stała się ikoną, przekraczającą granice między domami mody.

Jasna przyszłość Versace : Jasna jak perfumy Versace Bright Crystal
W ostatnich latach Versace dokonał oszałamiającego powrotu z Donatellą na czele. Rok 2017 był rokiem, w którym prześcignęła swojego brata jako najdłużej pełniąca funkcję dyrektora artystycznego Versace.

Ze swoimi charakterystycznymi blond włosami, efektownymi smokey eyes i butami na obcasie jest uosobieniem Versace i gdziekolwiek się pojawi, wyraża markową mieszankę glamour i uroku. Jest lekcją tego, jak konsekwencja prowadzi do ciągłego sukcesu i jak wytrwałość przekształciła ją w jedną z najpotężniejszych postaci w świecie mody.

Dziś Versace uosabia szukającą przyjemności stronę luksusu, która stała się kultowa i trwała. Donatella projektuje wszystkie swoje kolekcje, kierując się wartościami doskonałego rzemiosła, kreatywności i innowacji. Według niej te podstawowe ideały zawsze pozostaną takie same, ale wyrażone na różne sposoby.

Donatella uważa, że ​​moda ma wiele do zrobienia, ponieważ może dać głos ideom i zasadom. Wierzy, że moda przetwarza socjologię i że wszystko znajduje odzwierciedlenie w ubraniach, które nosimy. Jej zdaniem moda nie powinna bać się odważyć, aby coś zmienić.

Dla niej Versace oznacza siłę, indywidualność i wzmocnienie, wspieranie się nawzajem i bycie integracyjnym, ale przede wszystkim chodzi o cieszenie się życiem!

Dodaj komentarz