Kategorie
Perfumy

Procter & Gamble wywołuje falę w branży

perfumy
Procter & Gamble Co., Ltd. Weszła na rynek i stała się głównym graczem na rynku luksusowych perfum. PandG jest często kojarzony z artykułami gospodarstwa domowego i produktami zdrowotnymi, ale ostatecznie wywarł znaczący wpływ na rynek zapachów komercyjnych dzięki markom takim jak Dolce & Gabbana, Gucci i Hugo Boss.

P&G rozpoczął swoją działalność w branży perfumeryjnej w 1992 roku, ale nie zaczął szybko się rozwijać, dopóki nie został licencjonowany przez Gucci w 2003 roku. Zdobyte 3 lata później. Licencjonowany przez Dolce & Gabbana. Od tego czasu powoli, ale z pewnością robi hałas w branży.

Zapytaj o ilość szkiców? Ten popularny producent dóbr konsumpcyjnych zarabia obecnie na perfumach około 2,5 miliarda dolarów rocznie. Z komercyjnego punktu widzenia stanowi ponad 10% obrotów firmy w branży kosmetycznej. Oczywiście do prestiżowych marek tych linii kosmetycznych należą również produkty do pielęgnacji skóry klasy premium SKII, które od 2000 roku potroiły sprzedaż i czterokrotne zyski.

To z pewnością wywołuje uśmiech na ich twarzach. Niewiele mogę powiedzieć o tym samym sukcesie z innymi markami kosmetologicznymi, takimi jak Pantene i Olay. Ponowne rozpalenie wzrostu sprzedaży tych dwóch produktów to prawdziwe wyzwanie dla PandG. Obie marki od lat walczyły o rozwój, ponieważ produkty do pielęgnacji skóry i włosów Pantene wydają się pozostawać w stagnacji na poziomie około 3 miliardów dolarów rocznie. Olay zarabia około 2 miliardów dolarów rocznie.

Bardzo różni się od luksusowej perfumerii. Dzięki sukcesowi firmy w ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż luksusowych zapachów w Stanach Zjednoczonych wzrosła dwucyfrowo. Amerykanie szukają perfum, ponieważ są produktem luksusowym, ale przynajmniej są niedrogie.

Z czyjegoś punktu widzenia to zdecydowanie dobra wiadomość dla samej firmy. Firma zawsze polegała na sprzedaży swoich produktów w miejscach takich jak Wal-Mart i Kroger. Ale teraz, oprócz zwiększenia przychodów, sukces ten pozwala firmie PandaG oferować więcej lokalizacji, aby dotrzeć do swoich klientów. W końcu te perfumy są sprzedawane głównie w domach towarowych i są bardzo efektowne. To zupełnie nowe miejsce do konkurowania o nowych klientów, a biznes z pewnością będzie konkurować.

Podążając za tą falą sukcesu w perfumach, PandG wprowadził nowy zapach o nazwie Dolce w linii Dolce & Gabbana. Ale to nie jest tanie. Kosztuje 90 USD za 1,6 uncji i 112 USD za 2,5 uncji. Ze słodkim kwiatowym zapachem jest to prawdopodobnie jeden z najnowszych produktów marki. PandG odcisnął swoje piętno na innych perfumach. Jasny błękit Dolce & Gabbana to nie. Trzy zapachy dla mężczyzn i kobiet. Jedyna osoba, która się nie zgodziła.

Oczywiście P&G nie jest jedyny. Wspomnieli o planach dalszego rozwoju droższego przemysłu perfumeryjnego i licencjonowania innych znanych marek. W 2013 roku firma ogłosiła kontrakty na opracowanie nowych zapachów i konkurowanie na rynku ze znanymi projektantami, takimi jak Stella McCartney i Alexander McQueen.

Inną możliwą opcją w tym momencie jest rozszerzenie marki Dolce & Gabbana lub Gucci na kategorie inne niż obecna marka. W końcu PandG jest znany ze swojego doświadczenia w pielęgnacji skóry i makijażu. Taka decyzja nie przyniosłaby korzyści tym markom.

Procter & Gamble Co. Uzyskaj komercyjny dostęp do produktów kosmetycznych wiodących firm, takich jak The Estee Lauder i L’Oréal.

Dodaj komentarz